Karnımızı doyurduuuk pamuk kızımla. Köşeye çekildim şu güzellikleri okumayı planlıyorum. Pamuk kız da bana sataşarak oynuyor. siz napıyosunuuuzz? Ayıldınız mı? Kahvaltılar yapıldı mııığğ??☺️☺️☺️
Kac tane cocugun varbiz de yaptik simdi pasalarimla oturuyoruz
İyi okumalar canjm en güzeli ilim ben bebem uyuyunca anca okuyabiliyorum:)
İnanır misin yeni uyandık ama kaçıncı uyanisimiz bilsen)) kahvaltı yapicaz inşallah farzmis gibi önce buraya giriyorum
1,512,339 soru
24,667,966 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın