0 oy
149 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (163 puan) tarafından
Arkadaşlar ben bu zamana kadar okul okuma gibi hic bir gayesi olmayan cesaretsiz korkak bir kadın bir kızdım ama artık dışardan da olsa okumak üni okumak bitirmek istiyorum ama size sorum şu neyin nasıl nerden yapildigini hic bilmiyorum ben ilk okul 5 e kadar okumuştum gerisi yok napmaliyim nerden başlamalıyım bi.yol gösterin lütfen  

2 Cevaplar

0 oy
(6,808 puan) tarafından
Ortaokul diploması alman gerekiyor bunun için başvurular ne zaman bilmiyorum tabiki geçmiş olabilir başvuru tarihleri araştırman lazım kitaplar sana veriliyor dışarıdan sınavlara giriyorsun 
(163 puan) tarafından
Nerden takip etmeliyim peki
(6,808 puan) tarafından
Onu İnternetten araştır bacm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kendini neden böyle tanimliyorsun canım belki şartların yoktu. Açık öğretime yaziliyorsun :)
(163 puan) tarafından
Aynen canım öyleydi saolaun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 203 göst.
26 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mervees (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 175 göst.
15 Aralık 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Mervees (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 586 göst.
17 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Mervees (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 132 göst.
18 Haziran 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Meleniko (882 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...