0 oy
787 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (169 puan) tarafından
Yasmine başladım bugün 7. Günüm mide bulantım git gide artıyor sanki. beni çok rahatsız ediyor. İlaçla ilgili birşey mi?

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben 2 sene kullandım bende olmadı. Belki size yaramamış olabilir
-Reklam-
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ben de üç sene önce içmiştim. Aşırı bulantı yapmıştı bende de. Cezerattaya başladım ben de dört gün oldu. Bir yan etki görmedim bunda
(169 puan) tarafından
Cerazette beni çok kötü yaptı haftada bir adet oluyordum bıraktım herkeste aynı etki olmuyor demek ki
(9,528 puan) tarafından
Ay ben de yeni başladım işte daha. İnşallah bir yan etki görmem. Emziriyorum diye bunu aldm ama
(169 puan) tarafından
İnşallah herkeste aynı etki yapmıyor belki size yarayabilir denemeden anlayamazsınız 3 kutu bitirdikten sonra düzene girebilirsin. Girmezsen o zaman değişmen gerekiyor ilacı. Ben 4 kutu kullandım düzelmeyince yasmine başladım yeni kutum bitince gece almayı denicem belki bulantım hafifler
(9,528 puan) tarafından
Yasmin bende çok bulantı yapiyo diye akşam dokuzda iciyodum.. bunu da sekiz buçukta içiyorum yine. İnşallah ters bir etki olmaz. İki çocuğum var başka düşünmüyorum. Mecbur içiyorum ilaci
0 oy
tarafından
Bazılarına yapiyo canım baş dönmesi mide bulantısı 
0 oy
tarafından
bende asiri mide bulantisi yapiyor gebelikten daha beter olyordum onun icin kullanmayi birakmstm
0 oy
tarafından
Evet bende de yaptı canım kullanmıyorum artık gebelikten Beter başka önlemler alıyorum 
0 oy
(1,699 puan) tarafından
Bende kullanırken olmuştu baş ağrısı bulantı stres
0 oy
(2,443 puan) tarafından
Evet beni mahvetti yasmin. Doktor değiştirdi. 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 238 göst.
0 oy
5 cevap 423 göst.
0 oy
5 cevap 826 göst.
19 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Senbihterziyagilsin (142 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 593 göst.
20 Ekim 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatym35 (1,193 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,524,515 soru

24,829,323 cevap

375,484 kullanıcı

...