Normaldede karamsar bir insanım öyle bisey olduğunda iyice icime kapanirim aklımdan çıkmaz hallolasıya kadar o durum motive mutlu olamam yani
Camları açar temiz havayı içime çeker 2 göbek atarım hicbiseyim kalmaz
1,512,684 soru
24,672,284 cevap
367,326 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın