0 oy
245 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Memnun musunuz 

2 Cevaplar

0 oy
(1,044 puan) tarafından

Hala redmi 8 kullanan ben :)

tarafından
Bende  degistircem
(1,044 puan) tarafından
Umarım bnde degistirim bı gün ☺️
-Reklam-
0 oy
(9,461 puan) tarafından
Ben kullanıyorum. 256 gb hafızası ve kamerası çok iyi

Yalnız sensörü nden hiç memnun değilim. Biriyle konuşuyorum ekran ışığı açılıyor tuşlara kulağım değiyor deli ediyor beni. 

Ama abimde bu sıkıntı yok oda kullanıyor. Ablamda kullanıyor ondada aynı benim gibi sensörden şikayetçi

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 531 göst.
27 Ağustos 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde yolunyolcusu (182 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 534 göst.
20 Mart 2021 Diğer kategorisinde Zümrüşün Annesi (1,013 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 526 göst.
23 Nisan 2024 İnternet & Teknoloji kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...