0 oy
224 göst.
Diğer kategorisinde (1,178 puan) tarafından
Göğsümün kenarında et beni çıkmış iki aydır falan var. Bir buçuk yaşında da oğlum var her emerken onla oynuyo ve tirnakliyor çok acıyor kıpkırmızı oluyo hemen. Çocuğa yapma diyince de anlamıyor. Şimdi gene emerken oynuyodu. Tırnakla bi asıldı koptu sandim aciyla itttim çocuğun elini o da ağladı bende ağladım acıdan. Nasıl kurtulurum bundan

2 Cevaplar

0 oy
(1,990 puan) tarafından
Doktora git alırlar küçük ise soğutucu sprey sıkıp düşürüyor doktorlar 
(1,178 puan) tarafından
Hangi doktor bakıyor buna cildiye mi
(1,990 puan) tarafından
Evet canım cildiye
-Reklam-
0 oy
(271 puan) tarafından
Eşimin vardı kayınvalidem iple sıkıca bağladı bı kaç gün sonra baktık ki düşmüş 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 504 göst.
11 Haziran 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Sudenaz (224 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 242 göst.
+2 oy
3 cevap 387 göst.
26 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Sebebine (500 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 291 göst.
9 Ekim 2024 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...