Bende var gayet hoş kokusu var seviyorum ben,hatta hafta sonu yine magazaya almaya gidicem şişenin dibi geliyo
Enn ennn enn sevdigim parfumumm cok pahalandi ama vazgecemiyorum ben reyya tek derimm
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın