0 oy
180 göst.
Diğer kategorisinde (1,579 puan) tarafından
Patlıcanları kizartmadan yağlayıp firinlasam sonra karnı yarık yapsam nasıl olur bı şekilde yapan varmı

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben yapıyorum, daha hafif oluyor tabi kızartmadaki kadar lezzetli olmuyor ama kötü de olmuyor
(1,579 puan) tarafından
Kızartmak çok uğraştırıyor yaa nekadar fırında tutuyorsun
tarafından
Valla hiç süreye bakmadım herhalde ara ara gidip kontrol ediyorum
tarafından
Kızartmak hem uğraştırıyor hem de patlıcanlar çok yağ çekiyor
(1,579 puan) tarafından
Sağol cnm
-Reklam-
0 oy
(5,213 puan) tarafından
Öyle daha güzel oluyo zaten daha hafif oluyo ben hep öyle yaparım
0 oy
tarafından
Airfairde yaptım gayet oldu çok yağlı olmadı fırındada aynı mantık olur.
0 oy
tarafından
Olur daha sağlıklı 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 403 göst.
22 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Tugba3101 (1,479 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 351 göst.
0 oy
6 cevap 407 göst.
12 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 301 göst.
31 Ekim 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde aleyaley (393 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...