Bemdede vardı bu şampuanı denedim ve bayıldım stokluyorum hatta. Bu geçirince başka şampuan almıştım inanılmaz derecede çoğaldı egzema tekrar buna başladım ve şuan hiç yok normalleri 80 lşra falan bu 130 lira denemeye değer. P
1,512,456 soru
24,669,361 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın