Hayırlı geceler hanımlar. Hayalinizdeki birşeyi gerçekleştirebildiniz mi ömrünüzde ?Bu bir hobiniz olur, bir yere gitmek, herhangi size göre bir hayal diyelim (maksat muhabbet olsun..)
Benim manyakca bir hayalim var ada'm olsun istiyorum içinde yengenclerim falan tropik ada lütfen eşimede dedim diyor millet gibi normal hayal kursana ya şu hayatta kendime ait ada'm olabilir mi lütfen
Hayalim eşimle evlenmekti çok şükür rabbim hayallerimi de dualarımı da kabul etti❤
Niye böyle bilmiyorum en büyük çocukluk hayalim anne olmaktı çocukları çok seviyorum diye annem 39 yaşında kardeşimi doğurmuştu o derece ve ömrüm boyunca ben anne olamam herhalde çünkü çok istiyorum kesin bu benim imtihanım olacak derdim içten içe 23 te evlendim 25 te anne oldum iki seneye yakın denedik olmadı her günüm göz yaşı ile gectı ben anne olamayacağım diye ne kadar saftirigm ya
Ek olarak o kadar çok anne olmayı isterdim ki feministte bir yapım vardı ergenken keşke kendi başımıza çocuk sahibi olmak caiz olsa hiç evlenmem diyordum :)
Son bir şey çocukken bana ne olacaksın büyüyünce dediklerinde ben anne olacağım derdim (≧▽≦)
Hayalim ayrı eve çıkmaktı oldu
Kızımla kek pasta yapmaktı oldu
Kızım olsun istedim oldu
Hayırlı bi es istedim oldu
Şimdi sırada diğer hayallerim ne istediysem oldu Hamd olsun ama en büyük hayalim layıkıyla hacı olmak kızım eşimle gitmek istiyorum hemde çok istiyorum Rabbım nasip eder inşallah
Rafting hayalim vardi seneler once gerceklestirmistim.
Bir de balon turu, onu da yaptim.
Bunlar yapabildiklerim. Yapamadigim daha bir ton hayalim var
1,512,802 soru
24,673,976 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın