İlk kaybettim 30 TL verdim
İkincide 60 aldılar geçen sene
Oğlum sağolsun cüzdan da ne para kor nede kart üçüncü de Mevla büyükmüş oradaki adam öyle demişti ama ne kadar diye sormadım
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın