Nasıl yani değer 5i geçerse hamilelik var demektir. 50nin falan üzeri riskli degildir. Benim 30du doktor bana hamilesin demisti. Ama değer düşük olduğu için düşük olabilir dedi. Düştü ama hamileydim yani
1,512,525 soru
24,670,356 cevap
367,217 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın