Hep aklımda felaket senaryolari kuruyorum ve artık çok rahatsız oluyorum bundan En basiti mesela bebeğim kucağımda dışarı çıkıyorum merdivenden iniyorum ayağım kayip düştüğümü hayal ediyorum nasıl düşeriz bebeğim nasıl ağlar ben ne yaparım falan 2 saniyede aklımdan geçiyor stres oluyorum. Veya dışarıdayım bebeğim elimi tutup yürüyor bi anda elimi bırakıp yola firladigini araba çarptığını o anda nasil hissettiğimi hayal ediyorum ve bu hissi yaşıyorum gerçekten bazen ağladığım da oluyor
Psikolog psikiyatri
1,512,152 soru
24,665,629 cevap
366,960 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın