0 oy
1,068 göst.
Diğer kategorisinde (4,734 puan) tarafından

Kızlar hangisi sizce

image

image

25 Cevaplar

+1 oy
(178 puan) tarafından
Ben ikincisini beğendim canim
(4,734 puan) tarafından
Benimde aklım onda canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
2. Güzel canim
0 oy
(4,656 puan) tarafından
İkiside çok tatlı bunlara çay tabaklarida var çok kolay bulabilirsin harika sunumlar olur gönlüm 2 diyor 
0 oy
(870 puan) tarafından
1 cnm cok guzl :) 
0 oy
(8,152 puan) tarafından

1. Aynısından çay tabagim var:D


2 daha iyi

(8,152 puan) tarafından
O zaman ikinciyi Al :))
(4,043 puan) tarafından
Bende de var:))
(8,152 puan) tarafından
☺️☺️☺️Bu sene baya moda oldu gibi
(4,734 puan) tarafından
Çarşıya çıkınca alıcam bende :)
(8,152 puan) tarafından
Ben de burdan bir dükkandan aldım 40 liraya;)
0 oy
(15,831 puan) tarafından
2. Çok güzel ama kenarları makinede atar mi
(4,734 puan) tarafından
Elde yıkanır
0 oy
(2,079 puan) tarafından
1 ay once ilk resmin cay tabagini. 2 ninde tatli tabagini aldim 12 tane. Bence 2.guzel. ama makinada sarisi cikiyo maalesef. 1 tanesini deneme amacli attim ve az biraz soyulmus. Elinde yikayacaksan al:)
(4,734 puan) tarafından
Sen ne kadsr dan aldın tatlı tabaklarını canım elimde yıkarım sorun olmaz
(2,079 puan) tarafından
Cnm ben Kayser sosyeteden aldim 6sini. 25 di tanesi. Diger 6 sini baska yerden 22.5 ye aldim. Senin orda ne kadar?
(4,734 puan) tarafından
Tatlı tabagı mu o kadar canım bunlar servis tabagı gibi büyük ama
(4,734 puan) tarafından
Üsttekinin çay tabagının 6 lısı 30 tl burada canım
Alttakinin tatlı tabagı servis tabagı gibi büyük tanesi 15 tl
(2,079 puan) tarafından
Cay tabaginin 6 lisini 60 a aldim cnm. Bi boy buyukleri vardi dedigin gibi servis tabagi gibi onlar sosyetede tanesi 30 du. Diger aldigim yerde 25 di. Valla bayagi fark varmis. Sen hangi sehirdesin
(4,734 puan) tarafından
Kız sen 6 tanesini 22.bucuga aldım yazmışsın ya :))
(4,734 puan) tarafından
Sakarya kuzu sen hangi şehir birde ikinci olanı foto atar mısın canlı göreyim nasıl duruyo :)
(2,079 puan) tarafından
Tatlim tanesini 22.5 a aldim kiz.
(2,079 puan) tarafından
Evde degilim cnm atayim snra. Az bi degisik deseni
(2,079 puan) tarafından
Ben Kayseriden aldim da almanyada yasiyorum. Buraya getirdim:)eve gidince atarim
(4,734 puan) tarafından
Seninkinin boyutu ne kadar büyük servis tabagı kadar mı yoksa orta boy pasta tabagı kadar mı 2 türlü ya
(2,079 puan) tarafından
Ikisi de pasta tabagi
(4,734 puan) tarafından
Fiyat farkı oluyo kız boyutuna göre bizim burda
0 oy
(8,044 puan) tarafından
İkincisini beğendim canım 
0 oy
(1,794 puan) tarafından
2. Güzel ama zamanla o sarı kenarlar solma yapar diye düşünüyorum 
0 oy
tarafından
2. Model çok hoşuma gidiyor ya 
0 oy
(2,256 puan) tarafından
2.cok güzel 
0 oy
(1,990 puan) tarafından
2 yi beğendim :) 
0 oy
(4,420 puan) tarafından
Kesinlikle 2. Fiyatları nasıl peki
0 oy
(5,236 puan) tarafından
2. Olan canım         
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Açık ara ikinci:)
0 oy
(4,757 puan) tarafından
İkisi Dr güzel ama ben ikinciyi daha çok sevdim:)
0 oy
(521 puan) tarafından
2nci güzel canım 
0 oy
tarafından
İkincisi güzel 
0 oy
(9,244 puan) tarafından
2 daha güzel ve şık
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Kesinlikle 2. Yi al daha şık 1. Den bende var tatlı tabağı gibi değil 

İlgili sorular

+2 oy
8 cevap 462 göst.
14 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 508 göst.
0 oy
25 cevap 1,109 göst.
5 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 410 göst.

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...