Benim kızım da Nisan 2018 doğumlu müdür 1. Sınıfı 1 ayla kaybediyor dedi Bence ne erken nede gec tam vaktinde gitmeli
1,512,553 soru
24,670,740 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın