Gitmekten vazgecıyoruz şaka kız gezme oldumu hastalansaktan gidiyoruz esya toplarken mafoluyoz bide eve dönünce onları yıka as topla ütüle kendıme gelemıyom bi hafta
Sırf bu yüzden Bi yere gitmek istemiyorum
Yap bıtane yaşa ve gör hayırlı yolculuklar canım kazasız belasız inşallah ❤❤❤
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın