Kendi maaşı mi yoksa vefat eden eşi veya babasından mi alıyor? Eğer ki öyleyse zaten tam 7.500 almaz belli bir kısmını alabiliyorsunuz
1,512,802 soru
24,674,008 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın