Eşim üniversitede güvenlik. Bu yasayla kadrolu olanlardan. Bu ay 22 bin alacaktı güya . Vergi dilimine gitmişiz tam maaşı alamadan dedi. 19 bı n almış . Yıl sonuna 17 falan olur heralde .
Silahlı falan ayrımı var maaşın diye biliyorum. Bizimki de silahlı güya maaşı yorumlardan okuduğuma göre azmis
1,512,675 soru
24,672,191 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın