0 oy
139 göst.
Diğer kategorisinde (79 puan) tarafından
Hanımlar ilk gebeliğim.. siz tecrübeli annelerime soruyorumm :) şimdi Kasım veya Aralık gibi doğum inşallah.. 3 4 adet tulumu var bebeğimin takımları haricinde... O tulumlarin içine de extra bişey giydirmek gerekiyor mu usumemesi için yoksa sadece  uzun kollu zibini ve tulumu olarak mı giydirmem gerekiyor.. yani demek istediğim tulumlar biraz ince geldi bana veya normal bilmiyorum içine başka bişey daha giydirilir mi ??

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 665 göst.
13 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Kelebekbursa16 (727 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 250 göst.
3 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 740 göst.
11 Mart 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 394 göst.

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...