0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (3,540 puan) tarafından
Kırk çıktıktan sonra adet oldum ayın 19'unda adet olmam gerekiyordu olmadı korkuyorum ister istemez hamilelik olur mu diye bu ay antibiyotik de kullandım sizlerin nasıldı

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Aşkım ne hikmetse benimm doğumdan sonra öyle bir duzeldiki tam gününde oluyorum 
(3,540 puan) tarafından
Normal mi sezeryan mi canım
-Reklam-
0 oy
(8,046 puan) tarafından
Antibiyotik kesiyo canım o yüzdendir ve hemen ilk ay düzenli olmadıydı ama zamanla oldu 
0 oy
(3,051 puan) tarafından
Oğlum 2 yaşına girecek halen günlerim düzelmemisti . İnan daha yeni 2 aydır düzeldi ve zaten 1 seneye kadar adet olmayabilirsin. Bende kırkım çıktıktan sonra oldum daha sonra 8 ay olmadım. Normal yani.
0 oy
tarafından
Benim günü gününe oluyo normal doğum yaptım sezeryan ile doğum yapinca olabiliyo öyle 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 352 göst.
0 oy
16 cevap 822 göst.
18 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yeni.bir.anne (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 270 göst.
10 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Saida Nasirova (199 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 274 göst.
20 Nisan 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...