0 oy
162 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,470 puan) tarafından
Oğlum 4.5 yaşında yarın sünnet olcak uyuşturmalıda pipinin tam ucundan iğne oluyormuş onu yaptıktan somra asla ikinci kes o yatağa yatmaz diye düşündüğümüz için komple bayıltmalı yaptıralım diye düşündük. Narkoz alması taraftarıda çok değilim iki arada kaldık. Dün bi tanıdığımızda önce spreyle uyulturup sonra iğne yapıyorlar bence uyuşturmalı yaptırın dedi tecrübeli herkesin fikrini merak ediyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(215 puan) tarafından
Bu yaşta sünnet olmuyo benim bildiğim..çocuk psikoloji si için...biz bebekken yaptırdık 5 aylikti..uyusturmali yaptı dr
(2,470 puan) tarafından
O yaşta çocuk nasıl sünnet olmuyor anlamadım?
-Reklam-
0 oy
(1,500 puan) tarafından
Yaşı büyük olduğu için uyutup yaptırın bence. Çok az anestezi veriyorlar
(2,470 puan) tarafından
Bende öyle istiyorum ya

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 693 göst.
0 oy
1 cevap 114 göst.
26 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Fatmanur&kadir27 (966 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 175 göst.
26 Mart 2023 Diğer kategorisinde Ozgegzem (1,039 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 289 göst.
11 Mart 2023 Diğer kategorisinde Ozgegzem (1,039 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...