Tam olarak beni anlatmış
Çok sıcak değil mi ??? Bu beeeennnn 12. Haftadayim
Hamileligimin son ayı ocağa denk gelmişti rahattım yaza denk gelseydi fenalık geçirirdim herhalde son günlerde olan ayak yanması ve şişmesine ben dayanamzdim
1,512,234 soru
24,666,656 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın