Eşimle bir sıkıntımız yok çok şükür ama başka sıkıntılarım var ve ben artık nefes alamıyorum
Aslında sükretmek önemli. Sukrederek mutlu olunur
Işte sevgililik dönemine aldanıp evleniyorsunuz altından bambaşka biri çıkıyor istersen 10 sene sevgili ol göstermezse göremezsin gerçek yüzünü ancak aynı eve girince
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın