Ben çok severim oraları tekne turu yapın mutlaka denizin çok sakin olduğunu söyleyemem kendimi bırakayım şöyle suya dedim suratıma şak diye dalga geldi ama sığ yerlerde var Amasra güzel kapalı çarşısı balıkçıları doğası muhteşem pişman olmazsınız
1,512,489 soru
24,669,914 cevap
367,199 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın