Normal doğum yaptim sadece sancisi zordu herkesin dogumu nasıl bilemem de sonuçta sezeryan da ameliyat oluyosun neden hafife aliyolar bilmiyorum ki başka Bi ameliyat olsa abarta abarta anlatırlar doğum niye bu kadar basit geliyo gözlerine bebek şeyinden çıkmadığı için mi sanci çekmediğin için mi saçmalığa bak Allah aşkına. Yapman gereken tam olarak bu dinleme cevap verme.
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın