0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (24 puan) tarafından
Meraba kızlarr hamileligimden beri bi çok post açtm çok şükür evladıma sag saglim kavuştum Allahm isteyen herkese tattırsın .Desteginize ihtiyacım varr lütfen beni yadırganlar yazmasın .1 buçuk aylık oldu evladımm canımı veririm onun için onu çok seviyorum.Ama çok yoruluyorumm bu rutine alışamadım sanki hayatım hep böyle zor uykusuz yorucu yıpratıcı gececek gibi o kadar bunaldım kii evladımın bi kokusu herseye deger ama daha ben bu hayata alışamadım çok ince düsünceliyim süreklii bebegime bissy olacak genzine süt kacacak acaba hastamı gazı mı var biyerimi agrıyor sütüm mü yetmiyo hep böyle düşünüyorum kafayı yiyorum bu döngü nasık geçerrr benim gibi bu hissi yaşayan anneler var mıydı :(
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 198 göst.
7 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Betularglu21 (24 puan) tarafından soruldu
+2 oy
43 cevap 2,347 göst.
28 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 703 göst.
25 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Bksef (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,258 göst.
2 Kasım 2019 Aile & Aşk kategorisinde Miniminnak (5,105 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...