İki ablam ve bı kız kardeşim var.ve varlıklarına şükrediyorum. Allah onları yanımda daim eylesin. Ablaniza karşı bu tutumunuzu degistirmelisiniz. O sizin büyüğünuz. Sizin kotulugunuzu istemez sanırım. Siz ılımli yaklaşırsaniz eminim aynı karsiligi alırsınız. Ama ben onu sevmiorum sevmicem derseniz olmaz. Bu şekilde hayatınızı idame ettiremez siniz.
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın