2.5 yaş kendi açıp istediğini alıp yiyor keyfine bakıyor engel olamıyorsun hayatım
Benim buzdolabının buzluk altta.
Dolap kısmı üstte. O yönden iyi oluyor karistiramiyor.
Ama benim kızda geçen sene buzluk kısmını açıp yaliyodu serin serin hoşuna gidiyodu. Sonra unuttu
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın