0 oy
168 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (208 puan) tarafından
8 gün sonra 2 aylık olacam devamlı kabız oluyorum kizwle bugün de kendimi biraz sıktım dikismde mi alltan mi bulmiuorum ama dikiş diye tahmin ediyorum sızlıyor çünkü kanadi hastaneye gitmeli miyim

2 Cevaplar

0 oy
(5,470 puan) tarafından
Canim zaten 40 çıkınca rahim topladimi dikislerin nasıl diye konturole gidiliyo gitmedinmi ihmal etme git sende belki tahriş olmuştur en azından ilaç verirler sizlamsz 
(208 puan) tarafından
Gitmedim
-Reklam-
0 oy
(1,284 puan) tarafından
Hemoroid olmuş olabilirmisin canim
(208 puan) tarafından
Zten hemoroidim var canm makat calltlagim da var ama bu ordan gelmiyor
(1,284 puan) tarafından
40 günlük falandim canım bendede oldu aynisi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 305 göst.
18 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 429 göst.
12 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Eso9090 (317 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 655 göst.
7 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Eso9090 (317 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 547 göst.
31 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,175 cevap

367,322 kullanıcı

...