Elimde kullanmadığım biberonlar var hiç kullanılmadı çünkü kızım tutmadı aventin biberonunu tuttu sizce satabilirmiyim ve kaça satmalıyım Markaları 2 cam 2 plastik ( Mycey ve Wee)
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın