Bende senin gibi yaptım. erken aldığımız için şimdi böyle hissediyoruz. 2 abiye aldım 3 ay önce birini geçen ay kardeşimde giydim senin gibi emin olamadım ama yenisi alacak vaktim de yoktu mutsuz giyerim sandım ama giyince hoşuma gitti geri diğerini de eylülde giycem yine aynıyım ama giyince onu da severim muhtemelen geri
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın