0 oy
149 göst.
Diğer kategorisinde (95 puan) tarafından
Kızlar sorum biraz garip ama ben düzenli adet olurum bu ay nolduysa 1 haftadır adet olamıyorum 1 hafta gecikti yani. Hamilelik testi yaptırdım negatif çıktı acaba bebek rahme yetlesmeyincede kanda negatif cikarmi belki daha çok erken yaptırdığım için kan tahlilini cikmadi olabilir mi kendimi avutmaya çalışıyorum böyle böyle .d.d
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 952 göst.
10 Aralık 2020 Diğer kategorisinde İmren bebeğin annesi (5,575 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 859 göst.
9 Aralık 2019 Diğer kategorisinde ❤ⒶⓈⓀ❤Böceğim (1,508 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 304 göst.
10 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Asliiada41 (95 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,662 göst.
16 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde dorugunannesi04 (202 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...