Ya bu mesajları ekranda görünce o kadar mutlu oluyorum ki sanki bebişimden gerçekten mesaj geliyor ..görünce hemen karnımı seviyorum prensesim tepki veriyor o kadar mutlu oluyorum ki sağlıkla gel güzel kızım annenle baban seni çok seviyor
Yaa demi okurken insan bi heycanlaniyo sanki benm bebegimde pazartesi bana boyke bisiler yazcak oyle hissettim
1,512,393 soru
24,668,556 cevap
367,129 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın