0 oy
221 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar hangisi daha kullanışlı 

5 Cevaplar

0 oy
(6,090 puan) tarafından
Lansinoh elektrikli 
(2,387 puan) tarafından
+++++++
-Reklam-
0 oy
(1,579 puan) tarafından
Wee baby elektirikli kullandm ben memnundm
0 oy
tarafından
We baby manuel kullandım memnun kaldim
0 oy
(3,233 puan) tarafından
Çalışan anne iseniz veya bebeğiniz tutmuyorsa . Elektrikli olanı almalısınız herkes lansinoh öneriyor.  Ben ilk dönemlerde mastik oluşuyordu diye eczaneden 30 tl ye el pompası aldım çok isimi gördü 
(1,796 puan) tarafından
Çalışmıyorum canım ama süt az geldiği için sağmak istiyorum ama işte etkili bişey ne önerirsiniz
(3,233 puan) tarafından
Bebeğin zaten emmiyor mu ? Sürekli bebeğinizi emzirin bebeğiniz emdiği sürece pompaya gerek kalmaz Ayrıca günde 3 litre su düzenli bir şekilde içmelisin süt yapan yiyecekler tüketmelisin örnek veriyorum ıspanak çerez hurma kayısı gibi
(1,796 puan) tarafından
Canım teşekkür ederim de dışarı çıkarken sağmak istiyorum
(3,233 puan) tarafından
O zaman elektrikli alacaksin
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Lansinoh kullandım çekimi Gayet iyiydi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 181 göst.
0 oy
7 cevap 491 göst.
+3 oy
4 cevap 229 göst.
0 oy
0 cevap 412 göst.

Kategoriler


1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...