0 oy
336 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (271 puan) tarafından
Basmalı el rondosu almak istiyorum kullananlar hangi marka kullanıyor memnun musunuz marka önerisi istiyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(2,978 puan) tarafından
Ben yakut marka kullanıyorum çok memnunum ama sadece soğan biber domates gibi şeyleri dogruyur öyle tavuk göğsü daha kalın şeyleri yapmıyor onu söyleyim
-Reklam-
0 oy
(5,435 puan) tarafından
Ben de yakut kullanıyorum. Cevizi çekmez diyordum denedim onu bile çekti :)

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 375 göst.
2 Eylül 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Karadenizin incisi (14,397 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 481 göst.
23 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde Remziye (389 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,021 göst.
13 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 290 göst.
17 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...