Ölü gibiyimmmm
Gece ateş nöbetindeyim uykum var çok herkes uyuyor ben uyanık
yazlıktayım annemin yanına geldim :)
Mis gibi hava çocuklara kahvaltı ettirdim oturuyorum
1,512,233 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın