0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (3,110 puan) tarafından

image

kızlar 2 sene önce evlenirken almistk. Kaynanaminda aynısı ama grisi onlarında rahat var 5 6 senelik. Ama onun  çekim gücü daha kuvvetli. Torbası doldukça temizliyorm. Ama sıkıntı galiba supuren yerinde . Şu ucu var  ya orda. Kaynanamnki ile karşılaştıriyorm Ama arada dağlar kadar fark var. E öyle olunca sanki evi boşa süpürüyor musm gibi hissediyorum. Ne yapabilirim daha iyi cekmesi icjn.

2 Cevaplar

0 oy
(5,587 puan) tarafından
Sorun süpüren yerinde değil filtresinde bence. Benim süpürgem de öyleydi 1 sene boşu boşuna götür getir yapmışım resmen. Yeni filtre aldım hemen fark etti öyle çekiyor ki halıyı da kaldırıyor
(5,587 puan) tarafından
Benimki arnica. Trendyoldan istemiştim
(3,110 puan) tarafından
Nasl aldin canım her Filitre ayni mi
(5,587 puan) tarafından
Hayır aynı değil. Mesela benimki arnica mia internete arnica mia filtre yazınca çıkıyor
(3,110 puan) tarafından
Bende yazdm çıkmadı o zaman aldığım yerden alcam demi orda vardr. Bekodan almistm bizim burdan
(5,587 puan) tarafından
Orda vardır tabi. Sadece internette daha ucuzdur. Gitmeden arayıp sorsan söylerler zaten
-Reklam-
0 oy
(2,319 puan) tarafından
Filtresini değiştir daha iyi ceker

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 141 göst.
13 Ocak 2025 Diğer kategorisinde zeynos1234 (7,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 794 göst.
30 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Papatya__ (742 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 179 göst.
11 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Ben geldim. (253 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 469 göst.

Kategoriler


1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...