Ben 700 e oturuyorum hatayn ilçesinde . Ocak ayında zamlaniyor benimki her sene inşallah ev sahibi çok bir zam yapmaz. Malum depremden sonra burda evler kalmadı olan evlerde aşırı çok pahalı
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın