Ben 700 e oturuyorum hatayn ilçesinde . Ocak ayında zamlaniyor benimki her sene inşallah ev sahibi çok bir zam yapmaz. Malum depremden sonra burda evler kalmadı olan evlerde aşırı çok pahalı
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın