0 oy
307 göst.
Diğer kategorisinde (1,451 puan) tarafından
22 yaşındayım 2 sezeryan olduktan sonra belim aşırı ağrıyı bir iş yapamıyorum hangi doktora gitmeliyim

7 Cevaplar

0 oy
(3,571 puan) tarafından
Ortopediye canım bnde aldm 
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım geçmiş olsun
(3,571 puan) tarafından
Rica ederim sana da geçmş olsun canım.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ortopedi bölümüne canım ordan gerek duyarsa nörolojiye yolluyor zaten 
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından
Nöroloji bakıyor 
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(708 puan) tarafından
Bel ağrısı diye salgın var galiba canimya benimde 2 haftadan beri agriyodu dün hastaneye gittim herkes bel ağrısından şikayetciydi
(1,451 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım hangi bölüme gittin
(708 puan) tarafından
Sağol canım acile gittim ama geçmezse beyin cerrahisine git dediler
0 oy
tarafından
Fizik tedavi daha iyi olur
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,204 puan) tarafından
Ağrılar için nöroloji canım  
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından
Ortopediye gttim Bi kan almak aklına gelmedi doktorun. En son fizik tedaviye gttim emar kan tahlili röntgen hepsine bakıldı. D vitaminim bitmiş  Bir kutu bitirdim şimdi daha iyiyim. Tekrar kontrole gtcem. Önceden yürürken kuyruk sokumu agrırdi çok fenaydim
(1,451 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım geçmiş olsun

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 315 göst.
26 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kedimekimm (975 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 302 göst.
+1 oy
3 cevap 187 göst.
16 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1prenses_1prens (715 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 130 göst.
4 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...