Stanley marka kullanıyoruz çok memnunum ömür boyu garantili bi ürün ve 2 gün sıcacık tutuyor çayı. Fiyatı pahalı ama bence değer
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın