0 oy
418 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Koca tarafım ama hepsini çok seviyorum sadece elti görümce ve çocukları var burda gri tunikli benim:D

image

5 Cevaplar

0 oy
(2,228 puan) tarafından
Aralarında bir sen düzgün duruyorsun gibi :))
tarafından
:)))))
tarafından
Şimdi ordaki bütün herkesin günahını aldin
(5,118 puan) tarafından
Ne alaka laffff
-Reklam-
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Maşallah  ☺️
0 oy
(31,472 puan) tarafından
Koca tarafından kimseyi sevmem ( kocamda dahil :)) )
tarafından
Öncelikle kocama ölürüm koca tarafinj severim yaa ama onlarda beni çok severler bordo bereli gelinim ben onlar icin
(31,472 puan) tarafından
Valla şaka bir yana bende kocamı severim ama kocam için ölemem en çok kendimi seviyorum oğlumdan sonra tabi eş ailesini bende seviyorum ama uzaktan:)
0 oy
tarafından
Amann koca tarafımı uzak dursunlar kafasındayım ama size maşallah canım ❤️
tarafından
Bnde kendi tarafimdan kimseyi sevmem :))))))
0 oy
(187,424 puan) tarafından
selamin aleykum.bacim nerenin asiretisiniz
tarafından
Konya aşireti bacm:)))))

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 206 göst.
0 oy
9 cevap 470 göst.
12 Ocak 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 93 göst.
0 oy
1 cevap 122 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,055 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...