Kızlar hayırlı akşamlar benim evim normalde bile soğuk oluyor ve bende çok üşüyen biriyim ama hamilelikten dolayı herhalde çok sıcak geliyor ev bana o yüzden de kombiyi açmadım hatta cam bile açıyorum neyse bu durumdan dolayı boğazım ağrıyor sanki karda kalmış gibi öksürüyorum şimdi ne yapsam boğazıma iyi gelir yarın annem gelecek o gelmeden biraz iyi olmam lazım yoksa azarı yicem
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın