Ayyyy nasıl kıyarım kendime
Bunu kendime yapamam ya sinir oldugum kisiye yaparsan daha iyi bence
İnsan neden kendine zarar verir ki kocama vururum daha iyi hiç deilse hırsımı atarım cavırdan
Annem yapar nefret ederim
Ben yapıyorum tokat deyil direk yumruk
1,512,465 soru
24,669,485 cevap
367,175 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın