Kızlar bu dogumumda normal olucka gibi iki tane uzun pijama takımı koydum bitane kapri gibi pijama koydum bide böyle almstim elbise geceliğine grk varmı norml.dogm.icim ben istemyorum ama annem alalım bitane diyor sizce yetmez.mi.uc tane elbise tarzı lazm mi olur
Öf gene hamile olmayı özledim ben
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın