iznik gölünden selamlar
Mis gibi hava afiyet olsun ben de bebeklerime hava aldıroyprum
Bende akşam yemeği yapcam, mutfaktan selamlar
Bende dip köşe temizlik yaptım)) şimdi oturdum Buzlu kahve yaptım anca serinlerim ☺️
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın