0 oy
78 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,904 puan) tarafından
Kızlar ben dış gebelik geçirdim blve sol tupumu iç kanama gecirdigimden dolayı kaybettim. Şuan yani hamile kalma olasılığı %50 şeklinde. Sizler dış gebelik geçirip sonra sağlıklı hamilelik geçirdiniz mi ve kaç ay süreyle sonra hamile kaldınız 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 138 göst.
0 oy
1 cevap 190 göst.
14 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Mehtap42 (17 puan) tarafından soruldu
+2 oy
6 cevap 371 göst.
0 oy
5 cevap 448 göst.

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...