Arkadaşın bence biraz kiskanmis olabilir . Benim eşimde hayatta çeyrek bozup da almaz yani kendi parasiyla alır ya da aman gerek yok der yani
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın