0 oy
555 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Benim lakabım ne olurdu 

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Büşbüş <3.         

tarafından
Teşekkür ederim ama lakap mı kız bu ❤
(2,957 puan) tarafından
Hahahahhahahahaha lakapmi kiz ooo guldum ama:)
-Reklam-
0 oy
(1,363 puan) tarafından
Büşbüş olurdu lakabın yada büşo 
tarafından
Ama büşbüs lakap mı olur kız
0 oy
tarafından

Polyanna olurdu :) iyi niyetli tatlış insan❤️❤️❤️

tarafından
Yaaa teşekkür ederim sizin tatliliginiz ❤❤
0 oy
tarafından

Böşraaa:)::::::

tarafından
Hahahaha güzel
tarafından
Bence bu güzel bu olsun
0 oy
tarafından

Dapdadli:D<3<3 oniki karakter!!!

tarafından
Anlamı ne çok merak ettim şimdi ❤
tarafından
Tatlı tabii coook tatlı dadlu deriz biz Adana'da bende sevdiğim insanlara dapdadli derim. Hani nazikcesi taptatli:))))
tarafından
Yaaa çok teşekkür ederim o sizin tatliliginiz ❤
tarafından
:)) sağol cnm benim rica ederim ❣️
0 oy
(39,744 puan) tarafından

Benim anlamın da adı büşra teyzemin küçük kızı büşra diyemiyor apışa diye sesleniyor :D

İlgili sorular

+2 oy
33 cevap 1,924 göst.
26 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 559 göst.
0 oy
5 cevap 1,523 göst.
28 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Melis... (89 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 382 göst.

Kategoriler


1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...