0 oy
146 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (43 puan) tarafından
Kızlar bugün dişçiye randevu aldım , gebelikte kırılan dişin vardı kaplama ve kanal tedavisi olmam gerekiyormus ama çok korkuyorum küçüklüğümden beri çok mu kötü oluyor uyuşturuyordur ama sonrasında ağrı oluyor mu , emziriyorum bı de sıkıntı oluyor mu , tek seferde mi yapılıyor yoksa tekrar gitmem gerekiyor mu 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kanal tedsvısınde iğne yapıp uyuştıruyorlar. Sonra tum sinirleri alıyorlar zaten.. Sonra dolgu yapılıyor 
-Reklam-
0 oy
(2,737 puan) tarafından
Kaplama yaptırmak yerine kuzum imlant yapsin. o dişin yanındaki dişlerde mahvolacak. Anastezi geçtikten sonra ağrı hissetmezsin. Anasteziden sonra 3 4 defa sütünü sağ sonra emzir geçmiş olur inşallah :) kanalı yapar sonra işte köprü yapacaksa onun yanındaki iki dişi de yontar oranın ölçüsünü alır. Başka bir günde köprüyü takar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 177 göst.
0 oy
0 cevap 124 göst.
0 oy
0 cevap 99 göst.
0 oy
2 cevap 139 göst.
19 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Hayalimsen34 (215 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...